Hayko Cepkin – Tanışma Bitti!


Hayko Cepkin‘i “Tanışma Bitti” albümü ile tanıdığımı itiraf etmeliyim. Bir iki yerde önceden rastlamış ama dinlememiştim. Birgün Radikal’de “Marilyn Manson” ile tanışmak istediğini, hatta Türkiye konserinde ön grup olarak çıkmak istediğini falan söyleyince dikkat kesildim, çünkü Marilyn Manson’ı seven bi kişiyim, yapacak bişi yok :)) Ancak doğrudan kopya bir Marilyn Manson albümü beklemeyin,çünkü öyle değil :)) Hayko’nun bu albümdeki tarzını nasıl anlatacağımı pek kestiremiyorum. Çünkü bir black metal grubundan duymaya alıştığımız tonlarda klavyeler, scream brutal vokaller var albümde ancak albümdeki eserlerin genelinde ki hava türk rock. O sebepten bir iki parçada kullanılan scream vokaller oldukça absürd durmuş. Albümün kapak dizaynı mükemmel içindeki resimler oldukça iyi hani albümü hiç dinlemeyen birisine göstersek Black Metal albümü zannedebilir. İlk klip çektiği ve albümdeki açılış parçası “Yalnız Kalsın” oldukça sağlam bir parça özellikle parçanın sonunda ki scream vokaller çok çok iyi. Zaten Hayko Cepkin “sonunda istediğim albümü yaptım” demiş. Dediğim gibi önceki albümünü dinlemedim o sebeple bir yorum yapamıyorum. Ekşi Sözlükte Tanışma Bitti albümü için cuk oturan bir tanım yapılmış : “müslüm gürses, orhan gencebay, pentagram, marilyn manson eşit miktarda karıştırılırsa ortaya çıkacak kişidir.” ayrıca : “kesinlikle black metal yapması gereken kişi, buradan kendisine sesleniyorum, farklı bir proje kapsamında sadece black metal bir albüm yapsın” Ekşi Sözlükte kendisi ile ilgili oldukça olumlu yorumlar var.

YALNIZ KALSIN
Gömdün sandın gittiğinde, bir demet çiçeğim bile yok
Toprak kaldım gittiğinde, filiz verdim de suyu yok

Yalnız kalsın dediğin diline, bedduadır sesinin teline

Scream Vokalde söyledikleri :
let’s face it
rubbery rising..
we’re all bad all, bad all feces..
we’re all beat(en)
we’ve seen anybody rise at
we’re all the rise at.
we’re all the – we’re all the passion, we’re all the bad seeds!

Kaynaklar :

* Hayko Cepkin Resmi Sitesi
* Hayko Cepkin Resmi Fan Sitesi
* Ekşi Sözlük Hayko Cepkin
* Tanışma Bitti Albümü Yorumları

Hayko Cepkin – Tanışma Bitti!” üzerine 19 yorum

  1. haykomm sana bayılıyorum btanem bnm hele o sesin şarkıların number one dünyann en iyi rock ve metal sanatçısı

  2. allah var yukarda ses süper müzik züper ancak biraz kendi olmalı ya görüntü ve sahne şovları marliyn mansondan anlınma evet ona hayrann biliyoruz bunu sahne şovlarıda güsel ama marliyini bilmeyenler kendi eseri zannediyr haluki biraz kopya havası var şu yüzüne kan rengi boya sıçratma yarısını siyaha maviye boyama vss gibi ama marliyne yakıştığı kadar onada yakışıoo hani😀

  3. haykonun sesıde kendısıde 1 numara.barı dınlemıosun dınleyenlerede sayqısızlık qosdermee.hayko sna bayılıorum.snı cok sefıorum.teq askımsın.haykodan baska muzıkk dınlemıorum.haykom bırıcq askımsın.turkıyede teq ısını yaban hayko cepkin,sebnem ferah ve penteqram dıe dusunuorum.haykomm

  4. gerçekten çok ama çok hoşşun diğer hayranların gibi cebkin seni çok seviyoruM demiyecem.ama çok karizmatiksin unutma hayko cePkİn VE BENİ EKLERSEN SEVİNİRİM.sadece maksat muhabbet cAnOm

  5. isimsiz kendine geeeeeeeeellllll haykoya laf yok rocker arkadaşın dediği gibi kimin özentisisin kendine geeeeeeeeeeeeeelllllll dünyanın en iyi rock çısına bu denmez seni seviyoruz hayko cepkin eeeeeeeLLLLLLLLeeeeeeeeKKKKKKttttttRRRRRRRaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hAAAAAyYYYYkkkkkkOOOO

  6. şarkılarını günde belki 10 sefer dinliyorumdur çok hoşsun heralde en çok yorumu ben yapçam sana buda demektirki hayranlarından en çoooooooooooookkkkkk ben seviyorum anlamına gelio

  7. hayko,türkiyenin en iyi erkek sanatçısı.kızlarda tabiqide şeboda.mtv avrupa ödüllerini emre aydının kazanması bnce kötü oldu.orda hayko varken😀

  8. arkadaşlar, özenti meselesi diil bu.herkesin farklı düşünmesi normal.isteyen sever isteyen sevmez. isimsiz de kendi fikrini söledi o kadar. kimseye laf sölemek doğru olmaz.kimse o ardaşada yüklenmesin.ben açıkçası hayko cepkinden pek hoşlanmıyorum. ama hoşlananlarada sygım var. herkesin kendi fikri.saygılı olmak lazım.

  9. bnce hayko cepkin marliyne özenio ama hakkınu vereyim gzl müzik yapıo ikiside ama en iyiiiiii marliyn ve cradle of filthhhh yasasın kediler

  10. ölürümmm bn senin için be haykom senin için yapmayacağım şey yok tapıom sannafazla söze gerek yok

  11. Hayko süpersin ve sana hayranım resmen sesin mükemmel..Marilyn Manson’a özendiğini düşünmüyorum ama Hayko’nun yaptığı tarzla Marilyn’in yaptığı tarz benzerlik gösteriyo.Bu HaYko’nun ona özendiği anlamına gelmez.Hayko kendi başına mükemmel bir sanatçı rock ustası onun başkalarına özenmeye ihtiyacı yok kendine mükemmel bir tarz yaratmış.Çok seviyorum Hayko*mu ve hep seveceğim …🙂

Bir Cevap Yazın

