Düden Şelalesi Gezisi


4 senedir Antalya’da yaşamama rağmen Düden Şelalesine ilk kez geçtiğimiz cumartesi günü gidebildim. Varsak Kasabasını aşağı yukarı 1 km geçtikten sonra sağ tarafta bulunuyor. Doğal güzelliği insanların çöpleri bozmaya çalışsa da ben ilk kez gittiğim için çok sevdim. Resimlerini ilgili kısma attım, Girişte antik mezar bulunuyor.Düden şelalesine ise mağaradan giriliyor. “Şelalenin arkası” efsanesini de orada bulunan insanlarla yaşamış oldum :)) bir vadi içinde gürül gürül akan 2 şelale var, vadinin sağ tarafında mağaralar bulunuyor. 600 yıllık “Doğu Çınarı” inanılmaz güzellikte.

Diğer resimlere ulaşmak için : TIKLAYINIZ!

Düden Şelalesi Gezisi” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

