Güzel Pardus Linux 2


Pardusumuzu yeniledik. Bu görünümü elde etmemde Pardusdaşım Kerim’in blogundan epey faydalandım. Hatta neredeyse oradaki görünümü (ç)aldım mı yoksa :))) yok yok bizde çalma olmaz değil mi. Kendisine yardımları için çok teşekkür ediyorum.

Neler yaptık? önce Mac OS Leopard’a benzeyen bi wallpaper kullandık, ardından ana paneli ve alttaki panelin şeffaflaştırıp transparanlığını azalttık aşağıda mac os dock benzeri bir şey oluşturduk (Kerim’in yaptığı daha güzel ama tabi) daha sonra Mac OS X ikonlarını kullandık. Ayrıca Mac OS X fontu olan Lucida Granda’yı kullandım o da iyi oldu yakıştı Pardusuma :))

Bunların hepsini Kerim’in bloğu : http://kerimsel.wordpress.com/ bulabilirsiniz. Hadi kolay gelsin :))

ayrıca : http://www.ozgurlukicin.com adresini ziyaret etmeyi unutmayın

Güzel Pardus Linux 2” üzerine 2 yorum

  1. Gayet güzel olmuş.🙂
    Eğer istersen ikinci paneldeki simgeleri de değiştirebilirsin. Bunun için sadece panel kilidini açtıktan sonra paneldeki simgelere tıklayıp “…. düğmesini yapılandır” demen ve sonra da normal simge değişitirme yolunu izlemen yeterli olacaktır. Yeni çalışmalarını da merakla bekliyorum.😉

Bir Cevap Yazın

