Avatar : Son Hava Bükücü (Last Airbender)


Başında ellerinde mavi oku ile fantastik bir dünyadaki son “hava bükücü” Avatar’ın maceraları Nickelodeon Kanalında yayımlanıyor. Avatar, Michael Dante DiMartino ve Bryan Konietzko’nun yapımcılık ve yönetmenliğinde, Kaliforniya’daki “Nickelodeon Animation Studios”da oluşturulmuş. İnsanlar 4 ulusa ayrılmıştır ; Su Kabilesi, Toprak Krallığı, Hava Göçebeleri, Ateş Ulusu. Her ulusta “bükücü” ustalar vardır. Bunlar kendi elementlerini kontrol etme yeteneğine sahiptir.Her jenerasyonda bir kişi 4 elementi de kontrol etme yeteneğine sahip olur. Bunlara “Avatar” denir. “Gezegen ruhunun insan formunu almış şeklidir” Avatar öldüğünde, mevsimlerin döngüsüne benzer bir şekilde (kış-su, bahar-toprak, yaz-ateş, güz-hava) bir sonraki ulusta yeniden doğar. Efsaneye göre Avatar kendi elementinden başlamak üzere, 4 gücü de kontrol etmeyi öğrenmek zorundadır.Ateş Ulusu diğer tüm kabilelere üstünlük sağlamak ve Avatarı ortadan kaldırmak istemektedir. Son Avatar’ın adı “Aang” son hava bükücü.. diğer elementleri de kontrol etmeyi öğrenmeli ve bozulan dengeyi kurmalıdır…

Kaynaklar :
Avatar Vikipedi
Avatar Official Site

Avatar : Son Hava Bükücü (Last Airbender)” üzerine 34 yorum

  1. benim de severek izlediğim bir dizi. ama şu 3. sezon hala başlamadı ya soğumaya başlayacağım. eylül ayını iple çekiyorum.

  2. Eskiden Avatar’ın saçma olduğunu düşünürdüm.Hafta sonları CNBC-e’de Nickelodeon kuşağını izlerdik.SpongeBob Avatar’dan önceydi. onu izleyip televizyonu kapatırdık.Sonra Avatar öne alınınca zoraki izledik ama sonradan çok beğendik.yani bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum.

  3. yaa avatar o kadar farklı bi cizgi sinemaki.. hayranı oldum.. macera dram komaedi karışık bişe bu. acanba sonun da nolcak Aang le Katara arasında=))

  4. arkadaşlar ben avatarın 3. sezonun 15. bölüme kadar izledim.altyazı ile fakat 16. bölüm bugün çıkıyormuş bunun hakkında bildiğiniz birşey varsa mesaj atın

  5. Henüz kesin değil ancak dediğiniz gibi 3. sezondan sonra başka bir sezon olmayacağı söyleniyor. 4. sezon için Avatar fanları “clouds” veya “air” gibi isimler düşünmüşler bile. Avatar’ın filmini ise büyük ihtimalle ünlü yönetmen M.Night Shyamalan çekecek

  6. ben çok seviyorum ama…annem HASTASI!sabahın 9:00’unda avatar için kalkıyor.vikipedide ayrıntılı bilgileri var

  7. arkadaşlar ben son bölüme kadar izledim sonunda zuko aang in tarafına geçiyo ona ateş bükmeyi öğretiyo aslında ilk başta zuko da ateş bükemiyo çünkü avatara olan öfkesi gittiği için kızması gereken bişey kalmıyo ve malumunuz ateş bükücülerin kaynağıda öfkeden geliyo neyse sonunda aang ateş kıralını yeniyo kataraylada öpüşüyo her neyse öyle de bi tiyo zaten keşke 4. sezonda olsa 😦

  8. 4.sezon 2011 de gelecekmiş kesin bir tarih yok ama 2011 kesinmiş 2010 dada filmi gelecek endişelenmeyin endişelenmeniz gereken tek şey o uzun zamanları nasıl geçireceğim :D:D:D

  9. 4 sezon olmayacak arkadaşlar. o forbidden love ise sadece bir şakaymış, insanlara şaka yapmışlar. 4. sezon yerine mini bölümler olacak. ama sinema olacağı doğru 😀

  10. bu arada 4. sezon olsa bile hikaye ne olacak? inanın avatarı çok seviyorum,katara’nın açılış konuşmasının ing. sini bile ezbere biliyorum ama 4. sezon olursa çok tuhaf olur. zaten aangle katara öpüşükten sonra the end yazmadı mı??

  11. dostla avatar 4 çıkar çünkü zuko babasına ‘annem nerede’ dedi bu sorunun cevabı??????????

  12. avatar 4.sezona geçecektir arkadaşlar.bunu hafife almayın bence.çünkü ateş kıralı yeniden güçlenecek

    1. ben 1.sezon 2.sezon 3.sezon hepsinisehrettim zuko iyi oldu aang’a ateş bükmeyi zuko öğretti. şimdiki ateş kralı zuko güçlenme falan yok sen zukodan önce diyosan
      avatar aang ateş kralı ozai yendi onu öldürmedi sadece güçlerini aldı
      4 sezon yokk bunu bilinn

    1. arkadaşlar şimdiden kendinizi şaşırtmayın çünkü avatar4, sezona çıkmıycak hatta sinema filmide çıkacak…

  13. arkadaşlar kendinizi kandırmayın boşuna avatarın 4, sezonu çıkmıcak zaten sinema filmi de çıkıyo…

  14. valla bu saçma ve aptalca film yerine 4. sezon için uğraşsalar daha iyi olur bence bu filmi çıkaracaklarsa çizgifilm şeklinde çıkarsınlar ya da bu saçma filmi çıkarmaktan vazgaçip 4. sezonu çıkarsınlar daha iyi olur

  15. arkadaşlar ben bukadar etkileyici bir film görmedimm 3 sezonn 21 bölümde bitti inş. 4 sezonda başalar yanii inş hiç bitmez 😦 en sonunda eng ile katara öpüşerek bittiriolar filmiii allah aşkına lütfen filmi sürdürürinnnnn D: bağımlılık oldu bana 😦

  16. LÜTFEN UZUN DİYE OKUMAMAZLIK YAPMAYIN : Abi ben bütün sezonlarını torrentten indirdim bi oturuşta 40 bülüm izledin ve bitirdim ve filime bağımlı oldum ya offf devamının çıkmasını istiyorum… bende böyle bi sorun var bi filmi bitene kadar severek izliyorum bittikten sonra üzülüyrum devamı neden yok diye şu an yeni bitti tamamı filmi aklımdan atmak için napıcağımı bilmiyorum ltfen bişey söyleyin

Bir Cevap Yazın

