Güzel Pardus 3


Eveeet 1 haftadır bilgisayarım tamirdeydi mainboard yanmıştı ve ben 1 haftadır işlerimi dahi yapamaz hale gelmiştim. Tabi yeni mainboard takıldı, RAM 1GB oldu süper oldu :)) Ama Pardus silinmişti ve PC Magazine dergisinden aldığım Caracal Caracal 2’yi taktım yükledim sıfırdan. Bu en yeni ekran görüntüsü Pardusumum. Mac OS X ‘in UNIX kullanması sebebiyle hazırlanan “Think Linux” masaüstü resmini sevdim. Bu da Mac OS’a çağrıdır. Madem UNIX kullanmaya başladın o halde Linux gibi ol dimi ama😛

Olay budur arkadaşlar. Herkesi bir kez daha ve yılmadan Linux kullanmaya davet ediyorum. PC’nizden sömürgenleri kaldırıp özgürlüğe adım atın. Tabi Pardus‘u tavsiye ederim ama isterseniz Redhat Ubuntu, Kubuntu, Suse, Fedora, Debian da kullanabilirsiniz…

Faideli Linkler :
Pardus Wiki
Ubuntu Wiki
Özgürlük İçin

Pardus-Linux Forum

Güzel Pardus 3” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

