Türkiye Almanya Maçı Kaç Kaç Biter??


Türkiye

Evet arkadaşlar sizce maç kaç kaç biter?? NTV sitesinde yorum yapanları buraya alıyorum, lütfen siz de yorumlarınızı gönderin!

TÜRKİYE’YE ŞANS VERENLER
Mehmet Demirkol 2-1
Banu Yelkovan 1-1 (Uzatmalarda Türkiye alır)
Özge Özberk 1-0
Güven Kıraç 2-1
Yeşim Ustaoğlu 2-1
Cansu Dere 2-1

ALMANYA’YI FAVORİ GÖRENLER
Gani Müjde 2-1
Hakan Ünsal 2-1
Zeki Demirkubuz 2-0
Mirgün Cabas 2-0

Türkiye Almanya Maçı Kaç Kaç Biter??” üzerine 10 yorum

  1. türkiye için zorlu bir sınavdı maç öncesinde türkiyenin kazanacağını hiç zanetmiyordum ve öyle oldu hiç bir gücün karşısında yılmıyan Almanya bizim karşımızdada yılmadı birdahaki sefere bide
    kazandıkları zaman sivilerimizin canı yanıyor geçen yıl 20 yaşındaki genç kızın sakat kalmasına sebep oldular kazanırsak hiç kimsenin canı yanmadan kutlayalım okuyan herkese teşekur ederim

  2. selam ben şırnak uludre yemişliden adım mehmet soyadım yakut kayılıyorum öncelikle hepimize çok büyük geçmiş olsun bunuda alamadık ama buraya kadar geldik bu bize yeter bu maçı olamadık bidahaki sefere ama kazanırız kazan sakda hiç bir sivilin canı yanmasın lütfen herkesten ricam bu teşekürler Türkiye OKUYAN HERKESE ÇOK ÇOK TEŞEKÜR EDERİM

  3. yaaaa püüffff arda oynamıodu volkan oynamıodu tabi yenilirizzzz…nese saalık olsn..ama yinede yenebilirdikk..bi dahaki sefere inş..ama byk bi başarıydı ynede..

Bir Cevap Yazın

