Avatar The Last Airbender Movie 2010


2.Düzenleme (27.06.2009) : Filmin resmi sitesi yayına başladı. http://www.thelastairbendermovie.com/ Türkiye’de 23 Temmuz 2010’da gösterime gireceği yazıyor. İlginç bir ayrıntı gözüme çarptı ; Dünyada ilk Ukrayna’da ve Rusya’da 01 Temmuz 2010 tarihinde gösterime girecek. ABD’de 02.Temmuz 2010 tarihinde. Avrupa’nın bazı kentlerinde Temmuz-Ağustos aylarında gösterime gireceğini görüyorum. Listeye bakmak için ; http://www.thelastairbendermovie.com/intl/releasedates/

1. Düzenleme: “The Last Airbender” filminin official trailer’ı youtube’a düşmüş, buyrun ;

Efendim takip eden veya hatırında kalan bilir, “Avatar Son Havabükücü” adlı animeyi seven, yeri geldiği için DVD’lere yazıp bölüm bölüm üstüne izleyen bittiğinde bir süre hakikaten üzülüp bir süre “naabıcaz ya şindi?” diye gezinen bir şahısım. Bu blogda da bir kaç Avatar yazısı yazmışlığım var ; [1] [2] [3]

Avatar'ı Oynayacak Bebe
Avatar'ı Oynayacak Bebe

M.Night Shyamalan‘ın “The Last Airbender” adlı bir film çekeceğini de duyurmuştum. Film Türkiye’de 27 Ağustos 2010 tarihinde gösterime girecek. Şimdi elbette bir eserin film uyarlaması eğer siz o eserden çok şey almışsanız ve zihninizde onunla ilgili özel bir ifade varsa (bu durum kitapların sinema uyarlamasında daha belirgindir) sizi biraz gerer normal olarak. Shyamalan bu işin altından kalkabilir mi? Bilemiyorum. Son yaptığı film “The Happening” için baya farklı dozda eleştiri almıştı. Bir önceki filmi “Lady in the Water” ise yerden yere vurulmuştu.. Velhasıl kelam bana göre Syhamayalan bu işi kıvıramazsa yönetmenlik kariyeri ağır bir darbe alır, yok başarırsa, başarı alkışlamayı bilir bağrımıza basarız🙂

Yalnız o değil de Avatar’ı yandaki bebe oynayacakmış.. (Noah Ringer) bilemiyorum, şimdiden bir gerilme oldu bünyede.. Zuko’yu da gördüm “Slumdog Millionaire” yıldızı Dave Patel oynayacakmış :S Bu haberler üstüste gelince açıkçası gerginliğim artıyor. Slumdog Millionaire filminde başarılı bir oyunculuk sergilese de Zuko’nun karizmatik havası gözümün önüne geliyor da.. Peki Sokka’yı kim oynuyormuş? Twilight (Alacakaranlık)‘ta vampir oğlan mı? Edward olmayan diğeri.. O mu? Yapma yaaa.. (Jackson Rathbone) offf… İyi bişi olmayacak galiba.. Syhamalan kardeş gel vazgeç daha yol yakın “Hacı ben beceremedim, bütçe yetmedi” falan de.. valla..

Çeşitli Kaynaklar :
IMBD : http://www.imdb.com/title/tt0938283/
Syamayalan Fans : http://www.mnightfans.com/avatar/
Avatar Wiki : http://avatar.wikia.com/wiki/Main_Page

Avatar The Last Airbender Movie 2010” üzerine 23 yorum

  1. Ya zuko da haklısın,zuko animasyondaki karizmasını yitirecek,yani o oyuncu yerine edward’ı (robert pattinson,alacakaranlık) koysalar daha çok gişe rekoru kırardı yani😀

  2. ya olmayacak bu iş böyle aang gitti,
    zukonun gözünde yara vardı o yara ne olacak…
    katharayı kim oynayacak acaba eğer oda iyi biri olmaz ise bu film başlamadan biter…

  3. Yhaa Zuko benim favorim, bunu ona yapmayın yhaaa!!!
    Filmdeki karizması kesinlikle yerlerde sürünecek…
    Harbi yol yakınken o çocuğu postalayıp başka birini koysunlar yoxa zavallı zuko’nun kemikleri sızlayacak benden söylemesi… :):):)

  4. maxxblade:ya olmayacak bu iş böyle aang gitti,
    zukonun gözünde yara vardı o yara ne olacak…
    katharayı kim oynayacak acaba eğer oda iyi biri olmaz ise bu film başlamadan biter… yha maxxblade kardeş zukonun gözü kolay ama oyuncular berbat Allahım bide oyuncular kokusmuş hele aang zaten aangın karaçterini bulmak zor bide o bebe yi yapmışlar ne desen bu fılm olmaz bence anime seklinde film yapsınlar o daha iyi süper olur dimi arkadaslar:D

    1. ben avatarın hayranıyım bütün bölümlerini izledim ama gerçekten katılıyorum aang ve zuko berbat yeni oyuncular lazım ben bu avatar filmi için çok sabırsızlanıyordum boşunaymış belki olurda güzel bişi çıkar ayrıca KAÇ BİN DEFA SÖLEDİM AANGİN KAFASINDAKİ OK MAVİİİİİİİİ! anlamıyo yönetmenler

  5. arkadaslar bu kadar fazla eleştirmeyin
    film bi gösterime girsin o zaman bakarız
    zukonun yara izi belki filmde olucak
    herseyı bılıp bılmeden hemen yerden yere vurmayın…
    rica ediyorum

  6. katara ve sokka mükemmel olmuş.onları bu kadar isabetli seçip ZUKOYA BUNU NASI YAPARLAR!!! ZOKA YI MI YUTMUŞLAR!! ne yani karizmatik asi yakıcı ve neo nazi tavırlarını da nihayetinde bırakan yakışıklı zuko, hint fakiri miymiş?!? ya herşeyi geçtim beyaz tenli olmalıydı gibi ırkçı bi yaklaşımım yok AMA KEPÇE KULAK SAÇLAR KAZININCA ÇOK GÖZE BAKMAZ MI YAAA o çocuu da at kuyruu yakışırsa.. bilemiorum artık yorum yok.yue aang konusuna hiç girmiorum o çocuk sempatik bile diil,sevimli diil cocuksuluu yok büyümüş de küçülmüş gibi :S

    1. ayrıca bella swan (adı bilinmeyen kişilik ABK ile kısaltıcam) zuko saçını illa at kuyruğu yapmıcak ki 2. sezon ve 3. sezonda saçı vardı yani ….. kadar

  7. yaws beyler fragmandanda anlasıldı gbi cok gzl bi film olucak konusu ve gorunumu harkulade bi yapıt hepimizde ne oldunu bilioruz ne kaar sevdimizide bılıoruz bence vizyona gireceği zaman resimlerden de begenılır film siz emın olun :))

  8. yha arkadaşlar bu iş olmaz aang baştan gitti aangte bi komikli bi espiri anlayışıda vardı bu çocuu ciddi yapmaya çalışmışlar bide allhm yarabbim yha bu iş yatar hele zuko ile kataraya hiç girmiorum onlar başka bir hayel kırıklığı bence oyuncular yüzünden insanları çok sıkar.

  9. beyler filmi internette down ettim ama acıkcası hayal kırıklığı:S bir film gercek konusundan ayrıstırılmamalı ve filmde aktörlerin rolunden cok benzesmemesi üzücü:S keske gercekten yapabilseymiş yada yapamıyuorum diyip yardım alsaymıs v.s eminim konuyu mekanları ben daha iyi yapardım :S ama üzülmüyorum angg cizgi filmini bilmeyenler artık bu fragmanı yada filmi tıklayıp görücek ve gercek filmin cizgi dizisi olduğunu görücek😉 sevgiler saygılar:)

    1. filmi hangi siteden down ettiğini söylemisin lütfen?bende hep arıyorum ama bulamıyorum.söylersen çok sevinirim.

  10. Aynen birader bende Avatar hayranıyım ama şu Aangi görünce hevesim kursağımda kaldı😡 Bari çizgi filminin devamını çekseler. Ömrümde izlediğim en iyi çizgi filmdi🙂

  11. film amerikada çıkmış filmin facebook sayfasında herkes m.ngihta sövüyor😀 sen doğru demişsin yol yakınken ben beceremedim diyip bırakacaktı

  12. abi bence güzel ama herkesin dediği gibi aang ve zukonun tipi çizgi filmdekinden farklı ve bir de harbiden aang böle ciddi deil çocuk hiper aktif filminde hiç öle deil ama ben yine sevdim

Bir Cevap Yazın

