Çeşit çeşit ikonlar


Gnome Foot

Linux (Gnome, KDE, Xfce, Lxde vb) kullanıcıların bir çoğu işletim sistemlerini kurdukları gibi kullanmazlar. Minimalistlerden formalistlere çoğu kişi, işletim sistemini özelleştirir. Bu aralar Gnome desenlerini kullanmayı seviyorum Ubuntu’mda, (Gnome foot, Mist [Cheser look likes Fedora] icon Theme, Clearlooks metacity theme) İnternette gezinirken, Iconspedia adlı bir siteye rastladım, aslında Ubuntu Panel menüsündeki Ubuntu logosunu Gnome ayak izi ile değiştirme çabalarım sırasında denk geldim ve Gnome’a ait tüm ikonları bulabildiğim sitenin oldukça geniş bir arşiv olduğunu gördüm.. Linuxseverlerin .ico ve .png uzantılı ikonları bulup bilgisayarlarına ücretsiz indirebilecekleri sitenin adresi : http://www.iconspedia.com/

Gnome için ; http://www.gnome.org/
Gnome – Looks ; http://gnome-look.org/

Çeşit çeşit ikonlar” üzerine 4 yorum

  1. @alpi, Linux mu kullanıyorsun? Eğer öyleyse, beğendiğin ikonu indirip kullanmak istediğin klasör veya programın ikonuna sağ tıklayıp özelleştiri seçiyorsun, açılan pencereden yine ikona tıklayıp, indirdiğin resmi gösteriyorsun tamam diyorsun, hepsi bu 🙂

Bir Cevap Yazın

