Bodrum Neşe Pansiyona GİTMEYİN!!


Neşe Pansiyon
Neşe Pansiyon

İnternette bulabildiğim her yere aşağıdaki yorumu yazıyorum. Onca yoldan geliyorsunuz tatile kafa dinlemeye ama çoluk çocuğu koydukları bu pansiyon müsveddesi hakkında herkes gerçeği bilmeli. Hatta Neşe Pansiyonun rezilliğini anlatmak için bir blog bile açılmış bir sene önce keşke daha önceden görseydik KESİNLİKLE GİTMEZDİK ve Bu bloga rastgelen ve yolu Bodrum’a düşecek olanlara sesleniyorum : NEŞE PANSİYON DENİLEN REZİLLİK ÇUKURUNA KESİNLİKLE GİTMEYİN!

Neşe Pansiyon için açılmış eleştiri bloğu : http://alinsizenesepansiyon.blogcu.com/tatilimizin-ilk-ve-en-berbat-gunu-nese-pansiyon/5943395

1 Ay öncesinden evli çift olduğumuzu özellikle belirterek çift kişilik rezervasyon yaptırmamıza karşın 17.07.2010 tarihinde Neşe Pansiyon  görevlisi bize iki yataklı bir oda ayarlayıp üstüne büyük bir pişkinlikle “büyütülecek” bir şey olmadığını söyledi. Üstelik geldiğimizde o kadar bekletilmemize rağmen oda PİSTİ. Yerlerde hep saçlar ve kıllar vardı. Bu sorumsuz ve özensiz davranışı kınıyorum. Bu durumu çeşitli sitelerde belirteceğimi söylediğimde de “e ne yapalım” demeleri çileden çıkardı. KESİNLİKLE NEŞE PANSİYONA GİTMEYİN!! Tatile gelmişken daha ilk dakikadan sinir stres sahibi olursunuz..

Bodrum Neşe Pansiyona GİTMEYİN!!” üzerine 8 yorum

  1. Merhaba,
    Umuyorum siz ve sizin gibi insanlar böyle sorumsuz ve düzeysiz işletmeleri afişe ederek özellikle bu sektördeki tamamen para kazanma odaklı hareket eden, karşısındakine müşteri veya insan olarak saygı duymayan bu tür işletmelerin sektörden silinmesini sağlayacaktır. Ne yazık ki sektörde herşey paraya o kadar endekslenmiş ki, insanların zaten bir kaç gün olan tatil keyiflerinide cehenneme çevirmekten hiç çekinmiyorlar. Tekrar geçmiş olsun diyorum ve özellikle internetten yapılan konaklama yeri seçimlerine dikkat edilmesi gerekiyor diye düşünüyorum.

  2. walla 15 senedir aynı işletmeye giderim.sahibinden tut ,cakır gozlu arkadas dedıgınız Serkan a kadar aılem gıbıdır.ne oyle bı sifon ,ne oyle bı oda modelı ben gormedım bılakıs sabah uyanınca denız gorerek uyandıgın ,eglencenın tam ortasında olmasına ragmen huzur dolu uyandıgın bır pansıyon bence.evet fıyatları yuksek olabılır oda ya ve pansıyon olmasına ragmen (cok lux dııl ama tertemiz) 5 yıldızlı herhangı bır otelde orda oldugum kadar rahat,mutlu,guzel tatıl gecıremıyorum.hatta ve hatta o otel sayesınde Bodrum a asık oldum … belkı de evliliginizin ılk senesi oraya tatıle gıtmıs olmanızın verdıgı bı huzursuzluk vardı sızde…bir kere daha deneyın derim:)

  3. 8 senedir yaz kış neşe pansiyonda kalırım bodruma aşık olmamın nedenlerinden biridir orası muhteşem manzarası harika konumu sıcak çalışanları ben herşeyini seviyorum yahu inanın 5 yıldızlı bir otelde bedava tatil deseler ben yine neşeyi seçerim tmm çok lüks değildir ama temizdir kesinlikle plajın iki adım ötende barlar sokağı öyle restaurantlar öyle hatta sahibine derim hep bi gün zengin olursam buranın bi odasını satın alıcam diyede güler iyiki varsın neşe boşverin siz onu bunu

  4. I want to book a room for three adults for two weeks on September 28th can you tell me how much and how I can book

  5. yıllardır Neşe Pansiyona gitmekteyim.güleryüz ,samimiyet orda işletmecileri çok cana yakın insanlar.en önemlisi aile ortamı tek başına gidilip kalabilinecek bir yer herkese tavsiye ediyorum…bir kere gidip kalan oranın müdavimi olur…..

  6. neşe pansiyon bodrumun yerli ailelerinin olup tamamen bir aile işletmesidir şikayet eden hanımefendinin söylediklerine katılmamakla birlikte bu kadar kötü niyetli olmasını hayretle karşiliyorum sifonun kapağını söküp fotografları çekmek hoş degil askıları acilmayan bir camı zorlayıp açmak hoş degil tatillerinin ilk berbat gününü neşe pansiyonda geçirdikleri için üzgünüz keşke adımızı kirletmemiş olsaydınız. 24 saat otelde çalışan bulunmaktadır ancak sabah kahvaltı servisi hazırlanacagı için aşağıdaki kapı kitleniyor müşterilerin güvenliği için biz bize yeteriz müşterilerimiz bizim canımızdir güvenliği rahat etmesi için ne gerekiyorsa yapmaktayiz tabiki hakedene!!

  7. Personel çok sıcak ve samimi tam bir aile ortamı…
    Bodrum merkezde, heryere yakın…
    Denize sıfır, dalga ve müzik sesleri, kendi özel plajı var…
    Odalar temiz ve hijyenik…
    Fiyat ve fayda dengesi maksimum…
    KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM

Bir Cevap Yazın

