Android için Hotmail Ayarları


Android’li telefonumuz var ve hotmail hesabımız varsa bir türlü hotmail ayarlarını yapamıyorduk değil mi? Artık yapabiliyoruz. Ben telefonum Galaxy Fit üzerinde denedim ve çalışıyor. Ayrıca bir kaç ekran görüntüsü de koyacağım. Şöyle ;

* Ayarlardan E-Posta’ya giriyoruz eğer daha önce e-posta tanımlamışsanız ki ben tanımladım, hesap ayarları menüsünde “Hesap Ekle” seçeneğini seçiyoruz. Burada dikkat etmemiz gereken şey kurulumu Manuel olarak yapmak, ileri tuşuna basmayın.

* Exchange ayarlarını seçiyoruz ve devam ediyouz ;
* Username kısmına : mail adresimizi tam yazıyoruz yani xyz@hotmail.com şeklinde.
* Şifre : Şifrenizi girin.
* Server : m.hotmail.com
* Use Secure Connenction (SSL) işaretli olacak.

Tüm bunlar tamamsa, ilerle tuşuna basıp kurulmasını bekleyebiliriz.. Telefonumdan ekran görüntüleri şöyle ;

Android için Hotmail Ayarları” üzerine 14 yorum

  1. oldu ancak rehberimin tamamı değil cok az birkısmını görebiliyorum, birkaç defa senkronizasyon yaptım durum aynı. listede 66 kişi görünüyor ama ekrana tıklayınca 12 tanesi cıkıyor ne yapmak lazım arkadaşlar?

  2. ELİNE SAĞLIK GÜNLERDİR UĞRAŞIYORDUM.NORMAAL MAİL OLARAK KURUNCA WIFI DE ÇALIŞIYOR MOBİL VERİDE ÇALIŞMIYORDU.TEŞEKKÜRLER.

  3. Galagx S3 kullanıyorum hesap ekle dedikten sonra bir E-posta hesabını seçin sonra Hesap adı ördek06@hotmail.com sonra şifreniz ve manuel kurulum diyorsunuz karsınıza
    pop3
    imap
    Microsoft excahance
    çıkıyor Microsoft Excahanc’i seçiyorsunuz devam diyorsunuz otomatik tanımlaması gerekiyor yoksa şifrenizi veya hesabı doğru yazıp yazmadığınızı kontrol edin herkese kolay gelsin

  4. merhaba ben emailimi kaldirmistim daha önceden şuanda telfondan tekrar acmaya çalışıyorum fakat olmuyor burada yazilanlari yaptım ama açılmadı sebebi ne olabilir acaba bilen birisi varmıdır

Bir Cevap Yazın

