eOS Üzerinde Jailbreak Yaptım :)


Dün gece Absinthe Jailbreak yöntemi ile iPhone 4S’imi “kırdım”
Üstelik bunu elementary OS Luna üzerinde sorunsuz bir şekilde hallettim. Üstelik oldukça kolay oldu. iPhone menüsünde Cydia uygulamasını görmek ve bir seferliğine çalıştırmak yeterli.
Jailbreak, Android işletim sistemindeki Root işlemine benziyor ve AppleiOS üzerinde gerçek bir hakimiyet sağlıyor. Paketlemede Debian Paketlemenin etkin şekilde kullanıldığını gördüm, zaten Darwin de UNIX kökenli yanılmıyorsam..
YAPILIŞI
Absinthe Linux indirilir ve ev dizinine açılır. iPhone’nunuzda iOS 5.1.1 olması gerek. Açtığımız dizin içinde 32bit veya 64bit olanına, bilgisayarımız hangisi ise tıklarız ve cihazımızı bağlarız. Uygulama cihazımızı tanıdığında “Jailbreak” butonuna basar ve bekleriz. Telefonumuz kapanır ve açıldığında masaüstünde Cydia menüsünü görürsek işlem tamam😉

20120528-114530.jpg

20120528-114551.jpg

Bir Cevap Yazın

